Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Δικτυακό εναντίον παραδοσιακού μάρκετινγκ


Δικτυακό εναντίον παραδοσιακού μάρκετινγκ

Το μάρκετινγκ στο Διαδίκτυο έχει πολλά πλεονεκτήματα  σε σύγκριση με τις παραδοσιακές μεθόδους.

Θα πρέπει πάντα να το χρησιμοποιείτε σε συνάρτηση με τα υπάρχοντα σχέδια και τεχνικές  μάρκετινγκ.

Α Οι στατιστικές διαφήμισης στο Διαδίκτυο ηχούν πάντα εντυπωσιακές, αλλά να λάβετε υπόψη σας όλες τις επιπρόσθετες δαπάνες πριν ξεκινήσετε μια διαφημιστική εκστρατεία.


Β. Το Διαδίκτυο μπορεί να προσφέρει έναν καλύτερο τρόπο προσέγγισης ενός συγκεκριμένου κοινού-στόχου από την παραδοσιακή διαφήμιση ή την απευθείας αλληλογραφία.

 
Γ. H αξία της μάρκας θα πρέπει να αντιμετωπίζεται με προσοχή στο νέο περιβάλλον του Διαδικτύου.
- Οι κλασσικές μέθοδοι ανάπτυξης μαρκών ακόμα θεωρούνται ανώτερες από την οικοδόμηση ονόματος μέσω του Διαδικτύου
- Το
online προϊόν σας θα πρέπει να αντικατοπτρίζει την πραγματική εικόνα της μάρκας σας τόσο όσον αφορά το σχεδιασμό όσο και την ονομασία. Καταχωρήστε την ονομασία της μάρκας σας ως όνομα της ιστοσελίδας σας

Δ. Η παραδοσιακή απευθείας αλληλογραφία αντικαθίσταται εν μέρει από τη μαζική αποστολή αλληλογραφίας και ενημερωτικών δελτίων μέσω Διαδικτύου.

Ωστόσο, ακόμα παραμένει πιο δύσκολο να αποκτήσετε ένα καλό, σωστά προσανατολισμένο κατάλογο διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από ένα συγκρίσιμο κατάλογο ταχυδρομικών διευθύνσεων.


Ε. Το μάρκετινγκ με τη χρήση του Διαδικτύου δεν εγγυάται χαμηλό κόστος. Οι παραδοσιακές μέθοδοι μάρκετινγκ ενδέχεται να είναι πιο οικονομικές.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου