Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Σε πτώση και η online διαφήμιση στην Ελλάδα


Σε πτώση και η online διαφήμιση στην Ελλάδα



Επηρεασμένο από το γενικό κλίμα αβεβαιότητας, το display advertising παρουσίασε για πρώτη φορά ελαφρά πτώση στην Ελλάδα για το α’ τρίμηνο του 2012, αγγίζοντας τα 14,1 εκατ. ευρώ (σε σύγκριση με τα 15,9 εκατ. ευρώ για το 1ο τρίμηνο του 2011).

Σύμφωνα με στοιχεία του IAB Hellas, οι χρηματοοικονομικός τομέας πέρασε ξανά πρώτος σε επενδύσεις, αποτελώντας το 25% αυτών, ενώ ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός πως παρότι τα καταναλωτικά προϊόντα παρουσίασαν πτώση, αυτή προήρθε από το κομμάτι των προϊόντων προσωπικής φροντίδας και προϊόντων για το σπίτι, ενώ το κομμάτι του food and beverage σημείωσε ελαφρά άνοδο στις επενδύσεις.

Σε γενικότερο επίπεδο, παρά τις παρατεταμένες ισχνές μακρο-οικονομικές συνθήκες στην Ευρώπη και διεθνώς, η online διαφημιστική αγορά παρουσίασε ανάπτυξη 14,5% για το 2011. Συγκριτικά, η συνολική Ευρωπαϊκή διαφημιστική αγορά (εξαιρούμενου του online) σημείωσε ανάπτυξη μόνο 0,8% την ίδια περίοδο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου