Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Rich Media

Rich Media
Eπιτρέπουν στους διαφημιστές μέσω των τεχνολογικών τους δυνατοτήτων να προσεγγίσουν περισσότερο το στυλ των διαφημίσεων που χρησιμοποιούνται στα υπόλοιπα μέσα και κυρίως αυτών της τηλεόρασης.Προσφέρουν διαδραστικότητα στις διαφημίσεις και επιτρέπουν στο διαφημιζόμενο να αλληλεπιδρά με τον χρήστη και να του προσφέρουν πολύ περισσότερες πληροφορίες σε ένα σχετικά μικρό χρονικό διάστημα.
Yποσύνολα των rich media διαφημίσεων αποτελούν:
1. Εικονικοί Χαρακτήρες

2. Floating Ads
3.Advergames


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου