Σάββατο 2 Ιουνίου 2012

Τα μοντέλα πληρωμής στο ίντερνετ


Τα μοντέλα πληρωμής στο ίντερνετ:


CPC – Cost Per Click: Στο μοντέλο αυτό κάθε φορά που κάποιος επισκέπτης σου κάνει κλικ πάνω στη διαφήμιση, εσύ πληρώνεσαι ένα συγκεκριμένο ποσό. Το Google Adsense είναι το πιο κοινό παράδειγμα που πληρώνει με αυτό το μοντέλο.
CPA – Cost Per Action: Στο μοντέλο αυτό πληρώνεσαι εφόσον μετά το κλικ ο επισκέπτης πραγματοποιήσει μια ενέργεια στο site του διαφημιζόμενου. Αυτή η ενέργεια μπορεί να είναι εγγραφή σε newsletter ή υπηρεσία, να γίνει μέλος της σελίδας, να συμπληρώσει μια φόρμα, να ψηφίσει σε κάποια δημοσκόπηση, να αγοράσει κάποιο προϊόν ή οτιδήποτε άλλο έχει καθορίσει ο διαφημιζόμενος.
CPM – Cost Per iMpression: Σε αυτό το μοντέλο πληρώνεσαι κάθε φορά που θα εμφανιστεί το banner ή το textlink στη σελίδα σου. Δεν παίζει ρόλο αν θα γίνει κάποιο κλικ πάνω του, αρκεί να φορτώσει ο κώδικας της διαφήμισης την ώρα που ανοίγει η σελίδα σου.
Revenue Share: Σε αυτό το μοντέλο πληρώνεσαι ένα ποσοστό από τα κέρδη που έχει δημιουργήσει ένας πελάτης σε μια εταιρία, εφόσον έχει μπει στη σελίδα της από διαφήμιση στο site σου. Πολύ χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι οι εταιρίες στοιχήματος, καζίνο και πόκερ. Αν ο παίκτης παίξει κάποιο στοίχημα (ή παιχνίδι στο καζίνο ή τουρνουά πόκερ) και το χάσει αυτό σημαίνει κέρδος για την εταιρία. Επειδή όμως αυτόν τον παίκτη τον έχεις στείλει εσύ, σου δίνει ένα ποσοστό από το χαμένο στοίχημα κλπ. 
Οι πιο διαδεδομένοι τρόποι πληρωμής στο affiliate marketing είναι το CPA και το Revenue Share, αλλά πολύ συχνά εμφανίζονται καμπάνιες οι οποίες πληρώνουν με CPC και CPM. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου