E-mail Ads
Μία από τις τεχνικές της ηλεκτρονικής διαφήμισης είναι το και το e-mail, το οποίο είναι πολύ διαδεδομένο στο Internet, με αποτέλεσμα οι διαφημιστές να το χρησιμοποιούν ως κυρίαρχο εργαλείο για τη διαφήμιση. Ένα είδος του είναι το rich e-mail όπου ο χρήστης δε λαμβάνει μόνο κείμενο, αλλά και εικόνα, γραφικά ακόμα και βίντεο.
Η διαφήμιση μέσω του e-mail γίνεται με δύο τρόπους:
Μία από τις τεχνικές της ηλεκτρονικής διαφήμισης είναι το και το e-mail, το οποίο είναι πολύ διαδεδομένο στο Internet, με αποτέλεσμα οι διαφημιστές να το χρησιμοποιούν ως κυρίαρχο εργαλείο για τη διαφήμιση. Ένα είδος του είναι το rich e-mail όπου ο χρήστης δε λαμβάνει μόνο κείμενο, αλλά και εικόνα, γραφικά ακόμα και βίντεο.
Η διαφήμιση μέσω του e-mail γίνεται με δύο τρόπους:
Α.Newsletter
ads( οι διαφημίσεις ενσωματώνονται στα newsletter που οι
χρήστες έχουν εγγραφεί, ώστε να λαμβάνουν επιχειρηματικά νέα, συνέδρια,
ημερίδες, τεχνολογικές εξελίξεις κ.ο.κ.)
Β.
Stand Alone e-mails ( ο χρήστης έχει ζητήσει από πριν να του αποστέλλονται
ιστοσελίδες με διαφημίσεις - στρατηγική άμεσου μάρκετινγκ)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου