Τρίτη 29 Μαΐου 2012

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕ BANNER

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΜΕ BANNER

To Banner είναι η πιο παλιά και πιο διαδεδομένη μορφή διαφήμισης όσον αφορά την online διαφήμιση.
Η διαφήµιση  µε την χρησιµοποίηση banners  στο Internet,  θεµελιώθηκε ως ιδέα στην
µεγαλύτερη αναγνωρισιµότητα που θα  µπορούσε να επιτευχθεί για ένα προϊόν ή υπηρεσία
µε τον ευκολότερο δυνατό τρόπο,  εάν βέβαια παραδεχθούµε πως το Internet  παρέχει
λεπτοµέρειες τις οποίες κανένα άλλο  µέσο δε  µπορεί να προβάλει,  ενώ παράλληλα ο
"θεατής" µπορεί να  µεταφέρεται κάθε φορά και σε διαφορετικό site  για περαιτέρω
πληροφόρηση.  Παρ'  όλα αυτά,  παρατηρείται πως αυτό το είδος διαφήµισης ολοένα και
αγνοείται από τους surfers του Internet, γεγονός το οποίο θα πρέπει να απασχολεί ή και να
"βασανίζει" τους ιδιοκτήτες κάθε portal  ή vortal,  όσους απέµειναν τελικά, έτσι ώστε να
ακολουθούν νέες  µεθόδους και τεχνικές για αποτελεσµατικότερη και  "περισσότερη"
διαφήµιση.
Δεν υπάρχει μόνο μια μορφή Banner αλλά πολλές, οι οποίες διαφέρουν είτε στο μέγεθος (format), είτε στις λειτουργίες. Το format περιγράφει τις εξωτερικές διαστάσεις ενός Banner σε Pixel. Ανάλογα με το format το Banner χωρίζεται σε standard-Banner (ή αλλιώς full-Banner), σε half-Banner και σε 1/3-Banner. Το standard-Banner έχει μέγεθος 468*60 Pixel (μάκρος*πλάτος). Όλες οι άλλες μορφές προέρχονται από το standard Banner αλλάζοντας κάθε φορά το μάκρος. Το πλάτος παραμένει πάντα σταθερό. Έτσι για παράδειγμα το half-Banner έχει μέγεθος 324*60 Pixel. Ανάλογα με τις λειτουργίες διακρίνουμε τρία είδη Banner: το static-Banner, το animated-Banner και το interactive- Banner.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου